csütörtök, november 10, 2016

Megkésve bár, de törve nem... A little bit late, my first chapter.

Kedves olvasóim!

Tudom, hogy sokan vártátok az új blogomat, talán sokan már le is mondtatok róla, hogy valaha is belekezdek (bevallom, ezzel én is így voltam!) de ezennel meghoztam ezt a kis szösszenetet. A blogomat magyarul és angolul fogom vezetni, bár nem vagyok perfekt angolból, de így talán még több emberhez eljuthat a mondanivalóm és reményt adhatok az olyan lányoknak és fiúknak, akik már feladták a reményt...ahogy én magam is, mielőtt megismertem Őt! Még ma posztolom az első részét a történetnek és azt hiszem mindent a legelejéről kell kezdenem, mert így nyer igazi értelmet a történetem. Remélem azért még nem túl későn kezdek bele... :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az új blogod. Köszönöm,hogy megosztod velünk az élményeidet, érzéseidet. Várom a folytatást !

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gratula az új bloghoz. !!!!!!!!!!!!!!
    Várom új bejegyzéseidet, köszi, hogy megosztod élményeidet!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Békés karácsonyt és boldog új évet kívánok

    VálaszTörlés